Salı , 19 Mart 2019
Home » Haber » RTÜK 25 TV ve Radyonun Lisanslarını İptal Etti

RTÜK 25 TV ve Radyonun Lisanslarını İptal Etti

RTÜK, Gülen cemaati ile “iltisaklı, ilişkili ve destek içinde bulunduğunu” söylediği tüm radyo ve televizyon kuruluşlarının RTÜK nezdindeki bütün yayın hak ve lisanslarını iptal ettiğini açıkladı.

Rütük

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), Fethullah Gülen cemaati ile “iltisaklı, ilişkili ve destek içinde bulunduğunu” söylediği tüm radyo ve televizyon kuruluşlarının RTÜK nezdindeki bütün yayın hak ve lisanslarını iptal ettiğini açıkladı.

Yayın hak ve lisansları iptal edilen televizyon ve radyoların listesi şöyle:

“STV, Samanyolu Haber, Samanyolu Haber Radyo, Can Erzincan TV, Kanal 124, Yumurcak TV, Hira TV, MC TV, Dünya TV, Kanal Türk, Bugün TV, Mehtap TV, Berfin FM, Kanal Türk Radyo, Burç FM, Samanyolu Haber Radyosu, Radyo Mehtap, Haber Radyo Ege, Dünya Radyo, Radyo Küre, Merkür TV, Esra Radyo, Tuna Shoping TV, Samanyolu Haber, Radyo Anadolu.” (ÇT)

About Mustafa Akpolat

Mustafa Akpolat

Check Also

NSU-Watch: Mahkeme kararı Neonazilere çıkarılmış davettir

Münih’teki NSU dava sürecini yakından takip eden ve tutanaklarla belgeleyen NSU-Watch örgütü mahkemeye ağır suçlamalar …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir